Kollar genom lite inlägg sådär på kvällen

Herregud vad jag ändrar mig hela tiden haha! Har suttit och läst igenom massa inlägg här, jisus.. Har hänt lite sen sist ;)

Ponnysarna har kommit och idag satt jag på C-ponnyn för första gången, chili som hon heter har mycket nerv till skillnad från Snövit, b-ponnyn, men tyckte ändå hon var lugn! Tränade Moa i förmiddags, sen red jag Zorro lite på banan. Hoppade lite ute på gräsbanan med honom också, vilken skillnad från sist jag hoppade honom! Var typ i vintras såå ja... fin att rida är han i alla fall :)

Kan berätta att jag jag Tage två dagar i veckan och rider också Zorro ganska mycket just nu, galliano rider jag bara en gång på fjorton dagar och ärligt vet jag inte vad jag ska göra med honom :/
Har Tage och Zorro i två veckor nästa månad dessutom, lyx haha
Trivs mycket bättre på storhäst, men det är väl för att jag har ridit gallo två gånger sen jag hade honom i somras och jag har ju i princip bara ridit storhäst sen dess. jaja, vadådå liksom? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0