Så glad just nu, helt amazing

Skolan är snart slut, dem sista uppsatserna ska in men inte mer än så. Umgås med mina favoriter all day long sen ju! Den här helgen har vart sjukt bra, flummig haha, i love it

I lördags var jag i stallet hela dagen, verkligen, HELA dagen! Nästan..var hemma igen vid kanske halv 8? Tog med mig Ella hem haha
Mockade till alla tre och vägde hö, pratade med Kikki om lite allt möjligt, galet go hon är alltså. Red i alla fall Adonis först, har inte ridit honom så många gånger förut så det gick väl helt okej ändå! Han blir dock lite tung fram men Vendela har också sagt att han lätt blir det speciellt efter hans vila för skadan.
Släppte ut han och Chili i sommarhagen efter passet, mys! Tog in Tage och red honom. Och ja...det passet var, blandat. PIGG häst, räcker väl med det eller? ;) nej men han är ju otroligt fin att titta på när Anna rider men när man väl sitter på, ja herregud. Trivs med honom i alla fall, bästa storhästen!

Lät Tage stå inne och fixade med maten till alla hästarna, fick hjälp att ta in alla. Thank god, inte kul att ta in alla själv
Menee ja, klockan hann bli typ halv sju när vi var klara så hade jag sista hästen kvar att rida. Red Zorro tillsammans med Felicia och Taizon inne på banan, väldigt längesen jag red honom men det gick helt okej. Jag gillar dock inte hans galopp haha, mitt i galoppen så flyger han rakt upp i luften och han har stooor galopp så dem avbrotten där stör lite haha! Speciellt häst de där, massor av spring i benen har han också ;)

Åkte hem till mig och åt, köpte godis hiho, och bara typ prata. Nästan. Kolla på TV.. Åkte in till stan igår och fikade på espresso house, hur mys? OCH DÄR INNE SATT OCKSÅ MISS J ALEXANDER FRÅN TOPMODEL OCH FIKADE. HERRE JESUUUUS, ALLTSÅ JAG HAR INTE RIKTIGT SMÄLT DET HAHA

Nej, långt inlägg, värt att läsa. Haha, nog ;) bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0