Heelg

Blev helg för mig idag hiho, avslutade den här dagen med en asbra träning! Imorgon ska jag in till stan, ett "ärende" haha, eller ja ett möte. Så imorgon är jag leeedig! Nästan, har lite skolarbete att göra också, så imorgon ska bli en bra dag :)

Hoppade inte några höjder idag, eller ja, jag gör inte det heller haha! Men 70 cm, otroligt nyttig träning för både mig och galliano. Använde markbom framför hindret för att han ska kunna komma rätt, så han lär sig avstånd och lite sånt :) tränade även på lite snävare svängar, skötte han hur bra som helst! Förväntade mig inte att han skulle vara pigg, men han bevisade motsatsen alltså haha. Upp med huvudet och ner med huvudet och typ kasta runt lite sådär gulligt. Att springa fort är ju det roligaste han vet, speciellt hoppning..ja, den hästen slutar aldrig förvåna mig. Hur söt som helst. Gillar honom skarpt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0