Wåw

Har hänt mycket sen sist, inga bra saker dock. Jag är seriöst trött på en massa skit, asså livet ska väl ändå vara sådär sjukt bra när man precis fyllt 15? Värsta freedom, nej men cykla utan hjälm lagligt är crazaaaay, kul ju. Men allvarligt, mitt liv går inte framåt...det har stannat. Jag står på samma plats som förut, försöker allt vad jag kan men det lönar sig såklart inte. Och detta har ju då lett till något större än vad jag trott. Just nu är allting så mycket värre än vad det var innan.

Jo, själv satt jag nästan hela fredagen i en svart håla som jag inte kom ifrån. Det blev bara värre med dagen, jag kan bara säga att jag har otroligt underbara vänner. Dem hjälpte mig i fredes när allt rasade. Verkligen rasade, där gav jag upp. Och vad gör jag nudå? Alltså ja, jag går till skolan with no feelings och går hem från skolan with no feelings. Amazing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0