vaknade klockan 7, det är något fel på mig asså

INTE OK DETTA, jag har seriöst inte kunnat sova längre än halv 9. suuuuck. Vet att jag har varit lite sådär frånvarande haha, men det har hänt lite saker. Önskar jag kunde dela med mig av det, men det kan jag inte..i'm so sorry everyone ;) 
 
Ska i alla fall till stallet nu på morgonen, runt halv tio hämtar morfar mig. Fint väder idag, så jag rider ut en liiten runda och sen blir det troligtvis dressyr på banan. Det kan nog behövas för han var inte så fin som jag hade hoppats på i fredes. Hängde i bettet och var inte alls med på att arbeta, trötta mig Gallo. Men sen har jag heeeela veckan på mig att rida igenom honom, PÅSKLOV HIHO 
 
Sitter vid datorn så jag har inga bilder, lättare att uppdatera från mobilen haha
 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Welcome to the club :P Du är inte den enda som vaknar übertidigt -_-

2013-03-24 @ 07:54:07
URL: http://ninjacake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0