SNAAAAART KÖR VII

har så mycket att berätta så jag vet inte vart jag ska börja...ja, grattis till alla som tog studenten! själv var jag och kollade på när dem från Kulla sprang ut, sa grattis till Johan och lite så sen vidare till en studentfest. Allihopa där var så trevliga och roliga! ja, det var väldigt trevligt må jag säga ;) höhö
 
och hästarna då?
jodåå, Galliano är verkligen rolig att rida när han är på bra humör. igår hoppade vi och det gick dock helt ok men idaag, ja jiiisses! haha, han vart överladdad på riktigt, tsss satt bara och skratta när han fick för sig att bocka och dra iväg i galopp. det var det roligaste!! det kan jag ju säga, att han bockar eller sparkar händer inte ofta, idag passade det i alla fall. taggad på sommarbete kanske? ;)
nästa vecka köööör viiiiii! skolavslutning och massa kul, dessutom börjar jag ha Tage då! så glad just nu, Galliano går bra och sen tageman på det?! hur awesome alltså... 
 
jag kan seriöst inte vänta efter sommarlovet längre, jag vill ha lov nuu! jag har dock ett arbete kvar att lämna in eftersom min devtalk inte fungerar, IT avdelning skulle jobba på det. men det skulle åtminstone ta någon dag, om inte fler. så får jag F i teknik så går jag under på riktigt. allting löser sig nog, får man ju hoppas i alla fall! 
 
ska skaffa mer bilder, ingen för tillfället som kan fota mig men jag ska fixaa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0