godnatt!

borde sovit för typ 2 timmar sen. men är helt deprimerad över hur kort och illa mitt hår är, nu efter jag har vart hos frisören ser jag hur snett hon har klippt. ja herregud... inte alls nöjd. Går det att vrida tillbaks tiden eller? hade ju vart perfaa! nej, men inte klaga, jag fick det klippt och det växer väl igen nångång ;) tre dagar kvar sen skolavslutning, dagen efter ska det dock regna men jag är taggad ändå, för dååå har jag the Tage, hihihohoho. haha, happy elle nåt, ärligt. jag är faktiskt väldigt glad just nu, i mitt liv. imorgon ska jag bara sätta mig och skriva  klart en stor grej, klockan halv 8-9 på morgonen sitter jag med det och sen klockan 10 börjar jag, så jag får skynda skyndaaaaa! 
 
neh, godnatt hörni 

Kommentarer
Postat av: Tuuli Elmgren

Fin blogg.

2013-06-14 @ 11:57:54
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0