Ska man ramla av ska man göra det ordentligt

Har aldrig någonsin trillat av galliano men nån gång måste vara den första eller hur? Kan väl säga att jag inte ramlat av på säkert två år, skämtar inte haha

Som sagt, ramlar man av ska man göra det ordentligt och det var precis det jag gjorde ;) skrapade upp ena benen på stocken jag landade på för galliano fick för sig att vägra haha! Men efter stocken landade jag mjukt och typ låg och skrattade för att han typ äntligen fuck av mig tss...medan jag fick smaka på gräset sprang han iväg och åt, mycket snäll häst dedär lämnar sin ryttare assåå. Jeje, men har svårt att rida ordentligt i och med att min fot är skadad nu men whatever, imorgon ska han gå dressyr på banan!

Hämnden är ljuv gallopallo ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0