Hösten 2013

I augusti kommer det två nya ponnys till stallet, båda är 4 år och ingen av dem är inridna. En b- och en C-ponny som senare ska gå på ridskolan! Kommer ha mycket att göra i höst med både galliano och Tage, och om jag är med och rider in dessa. C-ponnyn var något för mig sa Bodil så vi får väl se hur det blir med dessa projekt ;) otroligt spännande att få vara med och rida in ända från början!

Jag menar...visst var galliano väldigt grön när han kom, men han var så snäll så och lätt att lära grunderna, stadig form osv. Visst är det bra att rida olika hästar, man lär sig grymt mycket mer än att bara rida en men galliano kommer jag fortfarande ha kvar. Han går liksom före allt annat, han har kapacitet och det är otroligt kul att se hur mycket han har utvecklats av det arbetet jag har gjort med honom!

Taggad för liveeet! Inte skolan men för övrigt ;) ska snart till stallet, gallo ska ridas ut, samma sak imorgon, han behöver bli av med lite mage ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Häst misshandlare, du är fan förstor för både Galliano och C-ponnys, du är för lång, stackars hästar..

2013-07-20 @ 21:00:09
Postat av: Josefin

Och Lizette kan rida bättre än vad du kan. Gris.

2013-07-28 @ 07:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0