Det var ett tag sen eller? ;)

Tss... Nä men än så länge har detta lovet varit såå skönt! Har dessutom haft galliano i en och en halv vecka nu, gissa om jag har längtat? Haha! Galliano är förvånansvärt fin, dock sjuuuukt tjock hah, Tage är superfin och det känns grymt mycket bättre nu med honom. Trivs uppe på hans rygg ;)

Men idag lät jag galliano vila eftersom jag och Ella red till Maria park med våra ponnys igår, och i förrgår hoppade vi! Red Zorro idag istället och det var ett tag sen sist men så fin häst dedär! Sjukt mycket energi har han! Gillar det haha, men jag känner efter ett tag att det går snabbare och snabbare, inget fel på gasen i alla fall haha! Imorgon har jag både Tage och galliano att rida så jag har att göra, thank god typ ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0