Känns rätt bra ändå

Dagen har varit bra thank god, fick ett överskåp idag mwihih så snäällt<3 chill lektioner, nästa vecka kör jag på mina planer, ska prata med min mentor och skolsköterskan också. Fick reda på ett svenskaprojekt idag som jag inte är lika taggad till, haha :( men får väl se om det blir rättvisa grupper, sjukt elakt annars. Hah

Efter skolan käkade jag lite sen stack jag till HB hallen. Lönt haha för jag och min bror satt sen och kollade på ice age 4 med godis och bara onyttigt...mysigt ändå, men sitter nu i sängen och ska sova. Börjar 8 resten av veckan, och börjar imorgon med idrott yaaaay!!
Inte taggad, men hörs imorgon godnatt läsarna, som är kvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0