2013,

Snälla, bli bättre än 2012. Åh min största dröm just nu alltså, 2013 började bra, 2012 slutade dåligt. Men har lite att ta tag i nu, kan inte riktigt bestämma mig...men damn it, detta året ska bli awesome. Hoppas jag!

Fick en dum kommentar av en vuxen person i stallet, vilket gjorde mig ledsen. Liksom har jag inte fått så mycket skit att det räcker snart? Tydligen inte, jag låter antagligen den andra skötaren ta galliano ett längre tag. För jag tycker det är så onödigt det som går runt där ute, man blir bara ledsen av det. Haha, vet inte vad jag ska göra riktigt. Jag vill slippa detta, jag skulle aldrig tagit galliano från första början, ännu en pålle som jag inte kommer ha längre, känns bra.

För jag vill också sådär komma någonvart. Många av mina kompisar köper hästar nu, och allting går bra för dom, haha jo själv är jag fortfarande skötare på en liten C-ponny som jag vet inte kommer ut och tävla, speciellt inte jag, han och jag kommer ju aldrig komma ut på banorna, lönt liksom. Jaja, whatever..får skaffa men en Kiwi till häst istället ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0