Omg träningträningträning

Tog Tage idag på träningen, lite markarbete på kandaret. Han var gaaanska taggad haha!! Tränade med galoppbommar också och det var typ...Tage dönar och jag typ sitter och skrattar, han är så rolig haha!

Så imorgon hopptränar jag och Tage tillsammans med Anna och Zorro, just nu är jag sjukt taggad! Ska träna för cicci, första gången jag tränar för henne och så är det på Tage i hoppning haha, dönar genom alla hinder eller?! Efter träningen med honom ska jag iväg och fika med pappa antagligen, mys<3

Vi har äntligen rett ut allt, eller ja, jag och pappa i alla fall. Behöver verkligen honom, pappa..och juuste!! Min nya hjälm kommer antagligen nästa vecka hihiihhhohi, happyyy ! Ska försöka sova nu, idrottsprov imorgon yaay



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0