vila i frid bästavän
jag kan inte sitta här, skriva och förklara hur dåligt jag mår. jag är helt tom på allt, inga tankar ingenting. det enda jag försöker inse är att min allra bästavän inte finns längre. baloo, i nästan 4 år. jag vet inte vad jag ska göra..jag blir så ledsen att jag faktiskt inte har en aning om vart jag ska ta vägen, jag vill försvinna, jag vill ut, bara skrika rätt ut. men det lönar sig inte, det gör inte saken mycket bättre. han är borta nu, och HUR ska jag kunna vara kvar i stallet när HAN inte finns där, och hjälper mig med saker. vad fan ska jag göra?!
 
alla dom minnena som jag har med honom.. nej, det finns ingenting som förklarar hur mycket jag älskar honom! han har ju lärt mig allt, alltid funnits där och framför allt, han kände mig. han visste vem jag var och det märktes. allting med honom har varit så himla roligt, allting! jag älskar honom, och det kommer jag alltid göra. Och jag ger upp. sorry. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ponnyn som har haft hela mitt hjärta, och det kommer han alltid att ha. ♥
 
Baloo
1993-2012, 26/9 †
vila i frid mitt hjärta, jag älskar dig så oändligt! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Syster

Jag finns här. Ta minnena från honom och håll dom hårt i hjärtat. Tiden läker inte alla sår, men man lär sig leva med dom. Jag vet vad du går igenom och jag hoppas att han och Firre lever lite extra jävel däruppe för oss med. <3

2012-09-27 @ 17:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0