ohyeah,so you have found someone else? well, I still care about you.

Har studiedag idag och mina föräldrar är bortresta så Tess sover antagligen hos mig ikväll, kommer bli superbra. Ska nog snart gå och fixa mig, ringa mormor och morfar om inte dom kan köra mig ut till stallet och ringa pappa. too muuuch!! Tess följer kanske med till stallet och fotar Baloo åt mig, eftersom det här antagligen är den absolut sista dagen jag någonsin kommer ha honom. Min älsklingsponny .. ♥
 
Gjorde klar engelskan och svenskan igårkväll så nu äntligen har jag det klart! Måste redan börja planera inför torsdag känner jag, eftersom jag är ensam hemma och jag ska cykla till kullaberg och orientera med klassen, kulkul.. hörs senare tror jag haha ;) 
 
/ lizette . ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0