jag har så sjukt fullt upp och jag har inte gjort ett skit..

jag har svenska, no, so och idrott att göra.. om inte jag har mer att göra? imorgon slutar jag fyra så cyklar så fort jag kan hem och sen drar jag in till stan för att träffa ella och följa med när hon sjunger. och käka glass, haha..
 
så när jag kommer hem ska jag sitta resten av kvällen och bara plugga, plugga, plugga..detta ska jag klara, jag måste och jag vill men jag har ingen ork liksom. mamma gör det inte heller bättre och hjälper mig inte med läxor och sånt, nänä..det första hon gjorde när hon kom hem från småland, inte träffat henne på en vecka, jo det var att dra upp det här med barnbidrag och pappa. har han satt in dom, vart blir pengarna av osv. och jag blir alltid så jävla arg och speciellt när hon börjar skrika på mig, klart jag blir arg och irriterad. TA DET INTE MED MIG! 
 
jag har fått klara mig själv sen jag började i trean och det är rätt så lång tid, har typ inte haft nån rolig barndom över huvudtaget. så nu ska jag gå och duscha, läsa lite och sen gå och lägga mig. fast den planen kommer inte att hålla, håller inte något alls. ingen sån person har jag märkt..
 
ohyes, I'm not.
 
/ lizette . ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0