hemsk!

Herregud, detta är ju bara så sick. HUR i hela världen kan och FÅRHON rida honom?! det här suger..
 
Jag hade hört att en ridlärare skulle prova Galliano, givetvis kan jag ju inte gå runt och säga det till alla. Det har ju inte hänt ändå, men för några dagar sen fick jag reda på att hon faktiskt red honom! Denna ridläraren är större än vad jag är, och väger för mycket för lille 5 åringen, och hans muskler eller rygg håller verkligen INTE för det?!
 
Jag vet inte om hon får lov att göra såhär men jag tycker att det är för mycket, fine om ridlärarna rider d-ponnysarna med c-ponny? nej, helt ärligt..detta kommer jag verkligen ta upp på ett möte! 
 
Dessutom har jag fixat ihop ett bettlöst åt Galliano till lektionerna därför han har blivit stum och är inte alls lika känslig som innan. Småbarnen rycker och sliter i honom och han är ju redan ostadig och vad händer då om dom rider honom? jo, han blir ännu ostadigare. Och vi vet ju alla hur det kommer sluta, åt skogen. Jag har hängt undan tränset med bett för vad jag vet så hade dom använt det även om dom inte skulle ha gjort det. Hoppas verkligen detta blir bättre för det är INTE OKEJ!
 
 
/ lizette . ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0