yesyesyes!!

imorgon har jag tageee♥ 
 
hade sovmorgon idag, thank god, fick reda på att 8:2 skulle redovisa idag och 8:1 nästa vecka alltså jag=GLAD
rätt chill resten av dagen, kollade på film hela projekten :') pratade också med Jeanette, äntligen typ..
måste också berätta:
 
Min mormor är så sjukt stark, och jag kan inte tacka henne nog för allt hon gjort för mig. älskar henne! Igårkväll fick hon en hjärtinfarkt och idag fick hon åka hem och hon mår bra nu♥ eller ja, hur man nu kan föreställa sig bra..lämnar hon mig nu vet jag inte vad jag ska ta mig till helt ärligt alltså.
 
Bättre att komma på andra tankar nudå, Galliano har fortfarande ingen sko på ena fram, och det får han itne förräns på måndag men jag har ju Tage att rida :) Imorgon följer antagligen Julia och Alice med till stallet, ska bli kul om dom kan såklart! :) är trött nu, så ska slänga mig framför TV:n snart, hörs imorgon med bilder är lite fattig på det just nu ;) 
 
/ lizette . ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0