veckan:

Tage har fått rastas rätt mycket för herreguuud vad pigg han är! hoppade honom i onsdes och faktiskt är han rolig att hoppa, han drar lite mot hindret och blir starkare men riktigt roligt, vilken fjönt jag har varit och inte velat hoppa honom på typ ett år haha. 

Red Galliano igen, har inte ridit honom på två veckor och han trampade på rätt bra ändå! bytade med maria så hon fick rida Gallo och jag hennes d-ponny Hassel. Vilken förändring sen i somras! han var verkligen riktigt lugn, förut hoppade han meter upp i luften, bockade och kastade sig osv..duuktig maria! ♥
 
imorgonbitti rider jag Galliano, förhoppingsvis på fältet. efter det har jag US-möte klockan halv ett!
har mycket att göra, hörs nån gång jag har tid heh ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0