snart näst sista dagen med tage

har väl gått helt ok, kan berätta mer imorgon
 
men alltså, ibland undrar jag hur skolverket tänker. vi elever har seriöst ingen fritid alls längre?! jag har sammanlagt 7 prov, inlämningar och redovisningar denna veckan + att vi ska läsa varenda dag + svara på en massa riktigt jobbiga frågor efter varje gång. jag blir så trött på detta, sitter och gör en spanska redovising såhär mitt i natten och har redovisningen imorgon bitti klockan 8. och just att jag sitter NU är för att jag har haft så sjuukt mycket annat OCh faktiskt tar hästar tid, blir så äckligt arg hade kunnat slå till nån på skolverket just nu alltså. HEJSAN F I SPANSKA, VÄLKOMMEN TILL MITT LIV
 
kommer aldrig orka resa mig ur sängen imorgonbitti, just beacuse skolan. fuuuck this shit, just sayin' 
nej, ska fortsätta med spanskan nu och sen får jag väl se imorgon om jag mår bättre. gör jag inte det så..stannar jag hemma...
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca!

Dom på skolverket borde passa sig nu asså.. Lizette is angry! :O <3 <3 <3

Svar: haha jotack ja! :p <3 <3 <3
dressyrlh.blogg.se

2012-10-18 @ 19:06:08
Postat av: Tagelicious

Wow häftig tjej . nu

Svar: ?
dressyrlh.blogg.se

2012-10-19 @ 21:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0