hoppas på ett bättre ridpass ;)

ja, detta ridpasset var ju helt spårat. hade noll kontroll i början av galoppen och han slappnade inte av och var allmänt svår, riktigt jobbigt för jag vet ju hur bra det oftast går med honom men Anna har sagt att han ÄR mycket piggare nu så jag måste motionera honom myckeeeet! hahah, snacka om att jag kommer få motion alltså :)
 
planerna imorgon: 
åker ut till stallet tidigt, borstar tage lite och sen går ut och går med honom om det inte regnar. regnar det släpper jag honom i hallen :) 
tar på sadel & träns och sen rider jag lite på banan
är han lugn skrittar jag ut :) är han inte såååå fortsätter jag rida på banan istället..
 
är säkert klar till ett för då har jag US möte, efter det mockar jag till både Galliano och Tage, borstar lite på Gallo med skulle jag tro ;) skön dag! 
 
lite sådär charmig bild från typ i våras eller nåt? ;) 
 
/ lizette . ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0