btw!!

måste ju berätta vad som har "hänt" och seriöst, detta ska jag ikke prata om egentligen men jag blev så himla arg!
 
det är såhär att det är folk som har stulit från stallet, och förra tisdagen fick vi reda på vilka det var och de kom och lämnade sakerna (en av dom iaf) då sa Angelika till mig att i högen med schabrak hade hon sett ett blått med silverkant, hon vet om att jag har ett sånt men senast jag använde mitt var liksom på söndagen? och jag är ALLTID jättenoga med att inte låta schabraket vara kvar på sadeln, det är BARA jag som använder det. 

så jag tänkte ifall att det är mitt så borde jag kolla, kollade då och jovisst det var ju mitt schabrak. Dom har alltså gått in och ÖPPNAT MITT SKÅP av no reason och TAGIT ett av mina favorit schabrak. det är ju bara så idiotiskt... det roliga är att jag känner dessa människor också, wonderful
 
deeeeeet är det jag menar ;) 
 
/ lizette . ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0