yey

har tryckt i mig en bit kladdkaka, ganska gott ändå, och jag är så lat att jag bara har chillat heh. orkar seriöst inte, har en spanska redovsining imorgon+glosförhör faaast det är enkelt ;) sen måste jag göra två stycken matteläxor som är fett svåra. det är inte räkna matte, utan man ska svara på en massa frågor, reflekta, utvärdera blablabla..

igår fick reda på lite betyg på 2 inlämningar och ett so prov, och det gick askasst. finns inget bättre ord, askasst. blir fan deprimerad..och idag fick jag reda på vad jag fick på idrottsprovet, på dem fyra nivåerna (där 1 är sämt, fyra är bäst) en sån matris iaf, så fick jag 3,3,3,4. helt okej, klart man vill ha alla fyror och självklart vill man veta vad som man kunde gjort bättre.
 
väntar i alla fall, o juste !! damn it, har svenska ocksåååå, och ett no prov nästa veckaa, jag dör :( aja, har utvecklingssamtal kvart i 6, så väntar på pappa. gör alla läxor sen, haha.. om jag nu gör dom..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0