feber, snälla dööö

orkar inte, satt och gjorde läxa till seent på kvällen, eller ja natten. Vaknade igen fyra timmar senare och hade feber så är hemma idag. Har så sjukt mycket att göra i skolan egentligen så good luck med mina betyg. var dessutom på utvecklingssamtal igår, och det gick väl helt okej. Sa till om att vissa i min klass (jag och några andra) får sluta klockan 16:00 två dagar i veckan!! och om vi har mentorsträff, TRE dagar i veckan! sån sjuk överdrift, jag har ingen fritid längre ?!

fick dessutom förfrågan om jag ville rida Safir varje fredag, och med tanke på att gallo har fått en skötare hade det varit en bra idé faktiskt. ska svara på smset idag!
 
annars har jag bara legat i sängen heela dagen än så länge, orkar inte göra så mycket haha.. ska få igång datorn där nere med massa bilder på, hoppas seriöst att den fungerar nu!
hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0