Pappa ! ♥

Mår inte toppen nu kan jag säga. Mitt liv just nu är en enda röra och jag vet inte vad jag ska eller hur jag ska göra. Pappa gjorde min dag idag i alla fall :)

Vi tog oss en fika inne i stan, sedan bar det av till Hööks. Egentligen skulle vi köpt en Racesafe säkerhetsväst till mig, men eftersom dem inte är dem billigaste valde vi en annan sköldpadd. När jag hade växt ut denna skulle jag få den andra lovade han, haha ja... men sedan köpte jag (pappa) en t-shirt från Hööks nya collection och även två påsar hästgodis.

Dock, säkerhetsvästen är lite stor även fast jag har spänt in den och tagit den minsta som fanns : XS, den är lite klumpig nu i början men den blir väl snart mjuk och smidig :)









/ lizette . ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0