ofrivillig avsitting, haha!

Träningen jag hade för Moa gick hur bra som helst! Hon red jättefint, hon vet inte riktigt knapparna på honom för att kunna arbeta honom. Men det kommer, hon vet hur hon ska arbeta honom och jag har sagt att jag ställer gärna upp fler gånger! Känner mig som en riktig tränare haha! :P

Galliano och jag tog oss en uteritt eftersom jag inte känner att jag kommer någonvart. Känns ju någorlunda kul ...
HAHHA, och idag är första gången jag "trillar" av Galliano, haha! jamen gud vad jag skrattade! Jag och Vendela red barbacka i grimma och ett grimskaft för att beta våra ponnysar, så skulle jag visa Vendela att jag kunde sitta på Gallianos rumpa, haha! fråga inte mig varför..
Men sedan började Galliano gå och jag försökte hoppa fram, men sen började han trava lite smått. Och jag typ hängde på halsen på honom och sedan gled jag av honom! hahaha, jag har nog aldrig skrattat så mycket åt mig själv!

Vilken tabbe.. och självklart sitter Vendela och gapskrattar åt mig, rooligt jag hade :P

/ lizette . ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0