hur en del av folket dömer...

Många av er ryttare har ju säkert tagit många bilder när ni rider era hästar? ;) Och som vi alla vet är bilder ögonblicksbilder. En ryttares sits ser kanske helt katastrofal ut på bild men i verkligheten är det långt från katastrof.
Och när folk ser den bilden dömer dem direkt att det inte ser bra ut. Och det har även jag fått höra en del, och hur kul är det egentligen ?

Jag skulle tro att någon av er har varit med det, och visst struntar man bara i det men det kan faktiskt göra en lite ledsen över att få mot sig. Jag tar inte åt mig vad andra säger om min sits på en bild, jag tycker ju själv det är lite skrattretande när man får en sådan kommentar ;) Till och med finns det ju bilder på toppryttarna när det inte heller ser riktigt bra ut, men det är bilder. Det är liksom en helt annan sak om man ser det i verkligheten.



Jag menar, det finns ju folk som inte vet att detta är en hjälp till hästen och då kommer dessa dumma kommentarerna om att ryttarens sits inte är bra ;) Fortfarande är detta ögonblicksbilder och det tycker jag man ska tänka på när det gäller att döma folk utifrån bilder :)

/ lizette . ♥

Kommentarer
Postat av: Stina

Tusen tack!!:)

2012-05-20 @ 21:56:47
URL: http://sodressage.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0