hur det ligger till.

Med baloo går det superduper bra, och jag känner att jag verkligen VILL rida honom, och det känns helt underbart ♥

Men sedan är det Galliano, jag tycker om honom så jädrans mycket så det är sjukt. Men jag känner att han och jag inte riktigt kommer överrens. Som tidigare har jag skrivit att han har blivit stum i munnen och inte går fram. Och ja.. det blir bara värre. Idag orkade jag inte ens försöka, jag sket fullständit i om han gick i form eller inte. För det gick verkligen inte. Så min enda tanke nu är att helt enkelt sluta, sluta satsa eftersom jag inte har en ponny att komma vidare på. Så är läget nu, och det är så jag känner.

Jag berättar inte mycket om hur jag känner för någon men jag delar det med er ;)

/ lizette . ♥

Kommentarer
Postat av: josefin

Sluta inte satsa, utan ge det tid. Han är en ridskolehäst. Försök göra något annorlunda. rid han på hack, eller rid han i bara grimma och barbacka. Lek med honom i hagen. Se nya vägar och stigar att gå, se inte bara att det inte fungerar.

2012-05-19 @ 10:00:45
URL: http://ninjacake.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Om man rider i grimma på lillgården så kommer allihopa där nere att få spel och kasta ut dig där ifrån så vad du än gör, om du vill vara kvar där, lekrid ALDRIG!!

2012-05-19 @ 17:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0