härligt!

Baloo var nästan en ängel idag! Han känner direkt vem det är som sitter på, så i början var han lite irriterad och visste om att han skulle få behöva arbeta. Han kickade lite och började liksom gör öppnor om jag säger så. Han gjorde fina rörelser i alla fall, haha! :)

Jag började lösgöra honom och mjuka upp honom i båda sidor och han förstod direkt vad jag ville! nästan... men han var riktigt duktig och kunde både gå i en lägre form och en högre form. Började så smått i traven och även då förstod han, men när han sen kommer i obalans och drar upp huvudet igen måste man börja om från början. Tyvärr. Just nu måste jag satsa stenhårt på att han ska få upp ryggmusklerna igen! ;)

Josse plockade fram lite upphöjda bommar, tog dem både i trav och galopp. Därefter löslongerade vi honom så han verkligen kom loss och när vi ändå hade bommarna framme fick han hoppa en skutt på 60 cm, underbart vad han kan! :)

Josefin fotade lite och ska se om hon kanske kan skicka dem till mig, via något.. haha!

/ lizette . ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0