den dära tiden..

ja, vart tog den vägen? Jag har verkligen haft fullt upp hela veckan och äntligen är jag klart med två av mina projekt! LÄTTNAD!

Galliano blir nog en perfekt ridskolehäst, alltså allt med honom går verkligen så himla kasst just nu! Han har blivit en liten seeg ponny som bara vill följa efter alla andra hästar. Han har också som sagt blivit lite stum i munnen och antagligen är det ridskolebarnen. Lite synd faktiskt, för han är en så himla fin ponny! Men jag hoppas verkligen allt blir bättre snart..

Imorgon har jag en träning för Moa och Baloo, ska bli riktigt kul faktiskt ;) Rider Galliano därefter och ärligt vill jag inte träna nåt mer så jag tar nog och rider ut en sväng..

/ lizette . ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0