ren ponny!

Tvättade Gallianos svans och ben idag, det var ju så fint väder så han fick vara i solen lite och torka :) Mysigt!
Så nu är han ren och fin till imorgon när jag ska träna :) och förresten så har han fått en dressyrsadel! dock inte världens snyggaste, eller nyaste.. jag vet inte riktigt vad sadeln heter, men det är en stubben (u med två prickar över, haha!) Svart och brun ;)

Provade rida i sadeln igår och den känns ungefär som den han redan har men att det faktiskt är en dressyrsadel. Men jag är glad att han har en nu! :)

Ännu en nyhet är att jag har flyttat..inte långt, men det är flytt..känns lite ledsamt just nu och lämna huset, men that's life!

och nu är det bara till att tagga tävlinssäsongen! :D


inte jag på bilden, tävlar inte hoppning! ;)

/ lizette . ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0