SOMMARLOV!

Idag klockan 12 slutade jag skolan, hejdå 7:an!
Men när jag tänker tillbaks så har vi haft så många bra minnen tillsammans ni i 7:an, alltså riktigt bra minnen och det bästa är att vi har haft så jäkla roligt! Kommer sakna klassen under sommarlovet .. ♥

Några tjejer i klassen bestämde att dem skulle åka till laserdome imorgon, bra början på sommarlovet?! så jag och Tess hänger på, även Maja! Kommer bli riktigt kul men innan det ska jag ut till stallet och fota Galliano när han kommer ut på sommarbetet, första sommaren på gården för honom och jag längtar så mycket efter att få ha honom helt för mig själv i 5 veckor. Tar mitt liv snart som jag längtar!!

Skolavslutningen i år var ju lite sådär..halvt känslosam. Många i 9:an grät då dem inte kommer gå tillsammans längre och vissa fick glädjetårar, gulligt haha! Men dem fick ju också stipendier så vissa var ju överlyckliga. Den klassen gick även ut med dem bästa betygen av alla 9:or :) Men i alla fall var det många superduktiga som sjöng, riktigt duktiga! Blev faktiskt lite paff när en av killarna sjöng haha.. :P

Men efter skolavslutningen cyklade jag och min bror och tog en fika, snäll bror ♥ därefter red jag en hopponny, vem kan tänka sig?! skriver om det i ett annat inlägg ;)


jag vill inte ha klänning..

en vääääääääldigt liten del av tjejerna i klassen, superfina!

och sist..lämna tillbaks skåpsnyckeln, jag kommer sakna mitt skåp!

/ lizette . ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0