som vanligt!

Så tillåter inte vädret så det blev ingen hoppning. Istället tränade jag Baloo från marken, öhm ja.."tränade". Baloo har alltid varit rädd för slangar och flaskor. Med flaskor menar jag dessa flugsprejs & pälsglans flaskor. Men egentligen är det inte själva saken han är rädd för, utan det är vätskan som träffar honom och ljudet. ÅH JUSTE, DET HETER SPREJFLASKOR! HAHA...tröge.. 
Baloo blev galet rädd som vanligt och hoppade runder som en kanin, och jag skojar inte ;) Det blev bättre tillslut och han stod någorlunda stilla. Duktig ponny! ♥
 
Jag tränade honom lite från marken för att det hade regnat och Baloo var blöt så han fick torka innan jag red. Så efter träningen med sprejflaskan red jag honom inne i hallen. Tänkte tillbaka från då jag var liten och kort, och det såg liksom så bra ut! Nu vill jag inte se bilder ens, det ser verkligen hemskt ut. Så jag rider honom för att hjälpa Moa, inte för att ta en massa bilder på honom och mig. Och jag vet även om att jag är för lång för honom, även fast jag inte vill veta.. 
 
 
/ lizette . ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0