Onsdag & torsdag

I onsdes släpptes hästarna på bete och Galliano var superglad! världens snyggaste ponny! Efter det tog jag bussen in till stan för att spela LASERDOME!

Vi var 8 så första rundan körde vi bara mot varandra, alltså 4 i sitt lag och jag kom tvåa ;) Andra rundan gick ju inte lika bra haha! Vi mötte 9 killar så dom vann såklart över oss..och jag fick minuspoäng, nog jättebra det ju..
Sen "råkade" Maja springa in i vägg och få fläskläpp och jag och en av dem killarna sprang ihop, woops! haha...så rolig, han blev helt chockad och började be och ursäkt !? haha, rolig!

Igår (torsdag) åkte jag till stallet för att rida baloo, och det gick ju sådär.. men sen skulle vi egentligen ha en grillkvällsavslutning, men jag orkade inte och hade verkligen ingen lust. Så jag och Alice blötlagde stallet inför högtryckstvätten, sjukt kul haha!

och nu vet jag inte vad jag ska göra, bara chilla på livet ? ;)



/ lizette . ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0