Mister X II

Red som sagt en hopponny idag och jag kan säga att det var något helt annat att rida! Ponnyn jag red är en D-ponny som heter Mister, men kallas Misse och tävlar banor på 1m, men kan betydligt högre! Tess och Mister hoppade 1,30 m på vår uppvisning! superduktiga :)

Men Tess och jag red ut en sväng, och hon hade varnat mig för att han drar ner huvudet efter galoppen så självklart gjorde han det. Blev lite chockad haha! Sen skulle vi vända och skritta hem men Misse började steppa och göra väldigt fina skänkelvikningar ner i dikena och ut på åkrarna och resa sig lite..nog att jag inte var chockad? Rider aldrig hästar som blir sånna när man ska rida ut men det var roligt i alla fall! Så söt han var också, och man märker verkligen inte att han är runt 20 år!

har tyvärr inga bilder på honom, men jag kan väl fixa en bild på honom senare ! :)

/ lizette . ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0