men vad kostar då baloo.. ? ♦

Har tyvärr inte bloggat idag, vilket ni har märkt tror jag ... jag är inte på så bra humör och har haft lite mycket att tänka på. Men jag ska skärpa mig, lovar! ;) Att livet är orättvist ska jag försöka hålla undan från bloggen då jag lätt blir jätteöverdrivet ledsen.. så ja, nu vet ni ! 
 
♦ .. Priset på honom ska inte komma ut på min blogg, han är dyr för att vara honom och så är det. Något jag kan tycka är lite för mycket, men jag ska inte klaga. 
 
Jag kan i alla fall inte heller beskriva hur mycket jag längtar efter att rida Galliano. Det var så himla längesen! :(
Längtar ju som bara den! Förresten, någon dag hade jag tänkt skriva om att vara "bortskämd", eller vad jag kan kalla det. De som inte alltid tänker på att folk kämpar för att ens få ha en sköthäst på ridskolan. Tror nog att det kan vara ett intressant inlägg, så det ska jag fixa så snabbt så möjligt! 
 
Bloggen kommer få känna på en del bildbomber under de närmsta fem veckorna känner jag! :) 
 
/ lizette . ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0