Hejdå Firefox, hej google chrome!

Ja, vad kan jag säga? Firefox ville nog ta sitt liv igår kväll..medans jag höll på att skriva värsta långa inlägget så kraschar firefox. Då var det bara att installera Google Chrome och jag kan rekomendera det starkt! Funkar mycket bättre än Internet Explorer och Firefox! :) 
 
Cyklade iväg till träningen imorse och körde ett pass zumba och som sagt, det var första gången och även sista gången för den terminen. Hahahha, jag såg heeelt vilse ut! Jag hängde verkligen inte med så det såg bara allmänt roligt ut..gud ja, dans är inte min sak känner jag ;) 
 
Imorgon rider jag Baloo, och om det är fint väder och om banan är bra hoppar jag! Så nu hoppas jag att solen kan värma här lite ;) 
 
Hejdå Firefox! 
 
/ lizette . ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0