godmorgon!

Gjorde ett tidinställt inlägg för första gången i mitt liv, wih! Just nu ligger jag väl och sover i min ursköna säng men sen ska jag inte lata mig mer utan jag ska träffa Maria klockan tio. Det kommer bli ganska intressant och se om jag inte sover då...snark.
 
Ska sedan åka in till stan för att träffa pappa lite och därefter möter Ella mig så vi kan prata lite. Alltså hinner jag inte blogga under dagen, men kanske senare på kvällen. ikväll..woups, haha! Då skriver jag antagligen om vad som har hänt och vad som kommer hända. Hoppas ni får en bra dag, kanske utan regn maybe? :) 

Glöm inte frågestunden, skriv frågan i detta inlägget häär:
  http://dressyrlh.blogg.se/2012/june/fragestund.html#comment
 
såhär kommer jag se ut när jag vaknar i alla fall..
 
/ lizette . ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0