diss

Som jag skrev i ett annat inlägg, jag kommer skriva om hur det är för oss ryttare som kämpar för att få ha en sköthäst. So here it comes! :) 
 
Jag tror att många har börjat med sköthäst och sedan gått uppåt, tillslut till egen häst. Men nu finns det dem som har egen häst och som aldrig tänker på att folk kämpar för att ens ha en sköthäst. De får grejor och säger grejor utan att tänka på det, och det är ingen jag känner som gör det, men andra bloggare. okejdå, där ljög jag..men jag känner till vissa ;) Jag är en av dem som kämpar för att ens ha en sköthäst och när då dem med egen häst kan tävla och köper massa märkesgrejor hit och dit..m.m. Ja, jag har varit med om detta många gånger och jag har väldigt svårt att beskriva hur det faktiskt är. Man blir lätt avundsjuk...men vad ska man göra åt det liksom? 

Ja, jag hade en riktigt bra grej jag skulle skriva om..men det glömde jag självklart. Men det är ju också så att vissa av dem tävlingsryttarna har hästar med sjuuuk kapacitet och kommer högre upp i tävlingarna. De säger att dem har kämpat så hårt och blablabla.. ja, men vi då? vi kämpar MINST lika mycket, om inte mer! Själv har jag inte tävlat högre än 70 cm och LB:1. fy katten vad man kämpar för bara det. 
 
det kommer antagligen komma fler inlägg om detta, om jag är vääldigt sur ;) Men hoppas ni får en bra dag, för det ska jag försöka få :) 
 
hehe..sjukt längesen :( 
 
/ lizette . ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0