bästa dagarna!

Har haft sjukt bra dagar! Igår red jag ut en sväng med Ella och sen följde hon med mig hem, vi drog ut och hade sjuukt roligt.. ROLIG HUMOR säger jag bara! ;) Sen träffade vi Tess och drog till skateparken där Ella visade sina skillz med Teesoos cykel..ja, vad kan man säga haha, sjukt gullig!
 
Idag har vi chillat runt lite, solat och handlat glass men vi träffade också Wilma, Tea och Julia. "längesen" man träffade dem så det var roligt att träffa dem igen :)
 
Baloo igår: Han var kanske inte så rolig att rida igår.. Han var envis, så det var folk som redan skulle hoppa och hade satt upp en bana så det blev ingen hoppning igår och eftersom det var lite tradigt i dressyren så red jag och Ella ut! Riktigt mysigt, och Baloo blev ganska mycket roligare att rida när han inte var på banan ;) Har inga bilder än så länge, men det blir snart bättre!
 
/ lizette . ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0