såå!

Datorn är ganska okej nu! så berättar om den senaste veckan ;) 
 
Galliano har varit waaaay to underbar! Hur duktig som helst i dressyren och i hoppningen, jag kan inget annat än älska honom ♥ är sjukt nöjd..hoppträningen denna gången gick också superbra och vi hoppade 80 cm! haha, jag är höjdrädd så det är alltid något ;) men nä, gud..jag kan verkligen inte förklara, jag kan inte titta mig mätt på honom..jag vill ha honom!! 
 
Baloo har jag hela denna veckan, (kanske jag har berättat, eller? :p) han är väl inte så fin just nu..och ärligt talat känns det hopplöst, varför gör jag detta ? satsar på att rida ut och rida barbacka på honom, inga krav alls...
 
hörs senare, ska fixa lite! ;) 
 
/ lizette . ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0