lite allt möjligt

Ja, jag vet att jag inte har bloggat och det är för att jag inte har haft en dator att använda. Så nu lyckades jag låna en dator så skriver lite snabbt om dem senaste dagarna.
 
Dem första två dagarna red jag och Galliano ut. I onsdes hade jag bommar/cavaletti(?), torsdag dressyr, fredag hopppning och idag lite dressyr barbacka.
 
Igår var Galliano såååååå duktig! Han hoppar riktigt fint, även fast han är lite osäker, men herregud vad den ponnyn kan! Hoppade inga speciella höjder, själv är jag en aningen hopprädd men vi tog oss över hinder på 75 cm.
Idag gick det inget vidare, kändes inte alls bra..Varken Galliano eller jag var på humör, så det ridpasset är ju bara till att lägga bakom sig. Men efter Galliano red jag Chili, sjuuukt längesen jag red henne! Hon är inte alls som Galliano att rida, det var liksom att byta ridstil helt. Så jag hittade inte riktigt knapparna på henne + hon var lite nervig när det var hinder inne på banan. Men i galoppen kändes det riktigt bra och det var faktiskt skönt att få rida en häst som var lite mer framåt! Lycka! ;)
 
Har bestämt lite grejor att göra nästa vecka, så det kommer upp snart på bloggen. Lovar er bilder när jag har en dator ! :)
 
/ lizette . ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0