kan ju berätta för er..

JAG ÄR JÄTTEARG!

Åkte hem till mamma idag och förväntade mig att jag skulle kunna lägga in alla fina bilder, men icke! Datorn har väl kraschat eller något, med alla mina bilder! alla mina underbara minnen, puts väck..Är både arg och ledsen, har lust att hoppa sönder datorn. Så ja, jag får väl hoppas på att datorn blir okej igen och jag hoppas verkligen att bilderna kommer vara kvar! 
 
När jag är på det humöret är jag verkligen inte att leka med, spelar absolut ingen roll vem det än är jag blir sjukt otrevlig i alla fall..nästan haha ;) 
 
Men Galliano har verkligen börjat trampa på och är riktigt, äckligt duktig! Så himla glad jag blir av att se honom, den känslan! ♥ okej, han är den enda jag inte kan vara arg eller sur på länge, en liten stund bara när han tramsar ;) 
Men gud vad jag tycker om honom, älsklings ponnyn!
 
Skriver i ett nytt inlägg om idag ! 
 
/ lizette . 

Kommentarer
Postat av: Rebecca!

Jag har ju alla dm bilderna i min dator så vi kan ju fixa det om det behövs ;) <3 <3 <3

2012-07-12 @ 10:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0