IMORGONIMORGONIMORGONIMORGONIMORGONIMORGONIMORGON!♥

Imorgon är första dagen med Galliano, HUR UNDERBART ?! 

Hade tänkt rida på fältet in bit bort från stallet, om det är torrt och inte regnar.. Annars rider jag väl inne på banan eller i hallen, om det är dåligt väder. Men nu får vi hoppas på att det blir fint väder! Ska se om Rebecca kan hänga med och fota lite, hade varit roligt med lite nya bilder här tycker jag ;) 
 
Baloo ska få ett pass barbacka, funkar det inte så ja, blir det sadel ;) om vädret är bra så ska jag bannemig(?) HOPPA! åh, vad jag längtar till att få hoppaaaa! 

var och träffade Tess igår, drog snabbt inom ica men där stötte vi på Julia, Fia och Alice, drog till Lerberget och chilla och sen sov jag hos Tess. Har precis kommit hem så senare ska jag träffa Tess igen så jag kan prova Charles Owen hjälmen :) 
 
Bilder kommer, LOVAR!

/ lizette . ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0