haha!

skrattar åt dig! förstår inte du att jag inte tror dig, du tävlar inte dressyr högt, det kan jag nog slå vad om.. om du nu ändå ska hålla på att käfta emot så kan du väl sluta läsa min blogg. Det är så, jag vet det själv, det är du som inte känner hästen och ser hur han faktiskt är. Dessutom, om du inte känner mig, HUR kan du kalla mig tönt? Det är så omoget av folk.. Förlåt mig, men blir man inte ledsen av detta ?
Om jag nu säger att det är så, att han var ovan för att det var stelt men att han har vant sig nu, så är det väl så, eller är det något fel med det ? Jag har min egen åsikt om hur jag upplever det, men om man nu så gärna vill kommentera något så dumt så är det väl lika bra att vara tyst och bråka med någon face 2 face.

haha, men herregud. Jag började inte blogga igen för att jag ville ha en massa dumma kommentarer. jag ville göra detta igen för att jag behvövde något nytt och få skriva av mig. Tillräckligt redan, så sluta..

Ni andra som själva bloggar, tycker ni att det är kul att få någon efter sig som bara gör sig dum?

kram / lizette . ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0