det är vad jag tror ...

Jag tror i alla fall att Galliano var ovan med att ha mitt träns i början, trots allt, det är nytt och lite stelt. Han tycker kanske inte om när det är så ? ;) Nu är han van vid det och går som vanligt, vad annars hade det kunnat vara, i alla fall. Det är vad jag tror och det är jag själv som rider och har varit med om detta, inte du.

Jag i mig själv tycker inte om folk som är otrevliga varken face 2 face eller via datorn. Tror inte någon tycker det är kul ;) Men annars är jag trevlig, haha :)

kram / lizette . ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

En häst blir inte annorlunda för att du byter nosgrimma tönt! Jag vet jag tävlar dressyr högt och är med i elitallsvenskan.

2012-01-06 @ 22:58:03
Postat av: Rebecca

Du, OM du nu är med i elitallsvenskan så kan du väl skriva ditt namn?



Och Klart att hästen går annorlunda med nytt träns, nosgrimma osv.

Det är du som är en Tönt!



Lizette-Jag älskar dig hjärtat, du vet att jag står på din sida!<3

2012-01-07 @ 17:04:58
Postat av: Frida

Ok. Jag heter Frida

2012-01-07 @ 19:16:35
Postat av: Ella

Jag tror jag vet vem det är som kommenterade där uppe :)



Lizette.. KOLLA HENNES IP-ADRESS! <3

2012-01-07 @ 23:48:04
URL: http://ellaals.blogg.se/
Postat av: josefin

Om Frida inte nu är en efterbliven padda tror jag fan inte du tävlar i elitallsvenskan. Då borde du också veta att det gör skillnad din inkompetenta idiot. Nä men det spelar väl ingen roll om du har hackamore eller ett engelskt träns. Nää då. Det är väl klart fan det gör, vad trodde du själv. Du kanske tävlar i elitallsvenskan. För barn under 3 år.

2012-01-09 @ 09:04:51
URL: http://missfuckhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0