oh, no. snö...


Nae, jag tycker faktiskt att ponnyakuten ska vara mer än en halvtimme. Det går så fort..
Eller har jag fel ? ;)

Idag fick jag äntligen rida Galliano, så glad att han blev frisk ! Egentligen hade jag ju tänkt ta ett skutt med honom, men banan var täckt av snö och ridhusets underlag var alldeles blött och lerigt (dem hade "vattnat" där) så det blev inte av! Så istället jag jag lite dressyr på banan, det fanns ett spår på en volt så jag fick nöja mig med att rida där ;)
Men som vanligt var han duktig, nöjd ryttare ! :)

Hur gör ni på vintern när det är snö ? Vart rider ni ?



/ lizette . ♥


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Eftersom hästarna förmodligen har snösulor går det ju och nästan rida som vanligt:) Bra med snösulor, det borde nog lillgården skaffa på sina ridskolehästar om dom inte har det.

2012-02-13 @ 07:24:43
URL: http://www.ponnycheyy.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0