kanske borde...

...börja plugga till NO-provet på torsdag. kaanske...
Skolan går väl sådär just nu, känner mig inte ... hittar inte ordet för det ... men jag känner inte för att göra något just nu. Så som vanligt fick ett ryck under en redovisning idag. Så jag blev skitsur för att det inte gick så bra, haha.. tur att lille Tess vet hur jag är! haha, tror inte man ska vara i närheten av mig när jag är sur ! :P

Och förresten , GLAD ALLA HJÄRTANS DAG! När jag och Tess kom till skolan idag var våra skåp fullbombade av hjärtan som det stod saker på. Ex. att man skulle krama den snyggaste den snyggaste killen i klassen, haha.. vilket inte många gjorde. Fick också lite geléhjärtan, och på lunchen fick vi "hjärtplättar" haha! :)

Så nu ska jag plugga och sen åker jag till stallet! ♥

/ lizette . ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0