en liiten syster kom idag!

Josefin kom till stallet idag, kul att hon efter typ 1 år är i stallet igen :)
Men denna söta systern fotade mig lite idag, dock var det lerigt i paddocken, och vart jag än gick.. så jag hann bara rida i hallen i en kvart och lite på banan, lektionerna började...

Red därför inte så länge, Galliano var också väldigt trött. Jag märkte på bilderna att jag måste träna på min sits.. har verkligen ingen bra sits, blev lite besviken när jag lade märke till det :(
Men har två bilder än så länge, ska sno några till. Men det funkar inte på den här datorn just nu.. -.-'


babe ♥

han kan faktiskt han också! :D älskar denna ponnyn, helt underbar. ♥

/ lizette . ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du rider ju jättebra hjärtat! <3 <3 <3 <3

2012-02-20 @ 18:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0