babe ♥

Just nu önskar jag att alla var tillbaks. Jag vill att allt ska bli som förr, jag blir ledsen när jag ser på de få bilder jag har på Baloo och Kornetta att dom faktiskt inte är kvar. Visserligen finns Baloo kvar, men det är inte samma sak..
Jag ser på bilder att jag faktiskt har växt ifrån honom, jag gillar inte den tanken, jag gillar den inte alls...

Och Kornetta.. mitt hjärta ♥ Det skär i mig, varje gång jag hör namnet, när jag ser en annan häst i hennes box. Hennes gamla hage. Jag glömmer aldrig den sista sekunden jag såg dig. Med dem vackraste ögon som finns. det gör så ont att kolla på bilderna, tänk att i somras... då fanns alla kvar. i somras... Alla var kvar. Baloo, Kornetta och Nella.. Hjälp... jag saknar dem så mycket.







/ lizette . ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0